TopGear 97: аристократичният брой!

Main February 12, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 13515 views | no comments

Елегантен. Очарователен. Красив. Магнетичен. Бърз. Епичен. Думи, като че измислени за Jaguar F-Type Coupe, особено в най-мощната му R версия. Караме я на писта, печели сърцата ни, радва душите ни и изпъва усмивки по лицата ни. Могъщият 5-литров V8 на Jag/Land Rover с 550 к.с., опакован в скулптурно прекрасната каросерия с твърд покрив, превръщащ F в още по-желан предмет. Предмет ли казахме? Никак даже, той има душа. Улавяме фините разлики между него и откритата версия, след което се завръщаме в бъдещето...Качвайки се на чисто новия Eagle Low Drag GT, базиран на старата легенда Jag E-Type: духът и основата на оригинала, вселени в нови панели и модернизирани възли и агрегати. Иначе казано, 7000 часа работа по една кола и цена от 1,6 млн. лева. „Кеф цена няма“, а резултатът е подобаващо приятен.В „Гиър“ царуват още три „Техни величества“ от Острова, не по-малко престижни и не по-малко легендарни като имена. TG BG се качва в трите модела на Range Rover за едно старателно сравнение на качества и усещания. Range Rover, Range Sport и Range Evoque през асфалт, кал и вода - колко различни и колко еднакви са те и истински Range ли е Evoque? Търсим отговорите. Докато газим през реката. И докато седалките ни масажират. Докато слушаме Клептън... В броя отговаряме и на друг интересен въпрос „Защо са толкова грозни новите болиди от F1?“, разсъждения с факти на колегата Иван Войков, като продължаваме с не-F1 тема и материал със заглавие „12 причини да не говорим само за F1“. И накрая, Атанас Марков се среща с „Д-р Джекил и господин Хайд“: най-бързата пистова кола в родния пистов шампионат и нейния донор. Mitsubishi Evo X-Max със 715 к.с. и заводското Evolution X с неговите „цивилни“ 315.Като нецивилен изглеждаше и прототипът Citroen Cactus, но ето че се превърна в серийна кола почти без никакви промени. Поместваме го в „Новини“ заедно с красивото BMW Серия 4 Gran Coupe, обновените X3 и VW Polo, както и XS-1 прототипа на Honda.„Планета TopGear” - накъде без нашата планета - пък започва да се върти с превю на вече стартиралия Сезон 21 на британските серии и продължава с моралния победител от „Дакар“ Стефан Петерхансел. Размислите и страстите на човека машина за отборните заповеди и отношенията му с Нани Рома.И накрая, рубриката „Тест“. Откриваме я със забавното BMW M235i Coupe, продължаваме с фейслифт версията на любопитното Mitsubishi ASX, най-наточения Lotus Exige V6 Cup, открития Opel Cascada, обновения Range Evoque с 9-степенна трансмисия и Renault Kangoo, което се движи... само на ток.Това е малка част от брой 97, цялата ще намерите в него. И няма да съжалявате. Постарахме се и този месец.
Приятно четене!


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...